ا
-
اخلاق کاری
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
-
اخلاق کسبوکار
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
ارزش ویژه مارک تجاری
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
استراتژیهای تجاری
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
-
اعتماد به برند
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
ب
-
بازاریابی اخلاقی
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
-
بازاریابی الکترونیک
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
بازاریابی رابطهمند
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
-
بانکداری الکترونیک
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
-
برندسازی
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
پ
-
پلتفرمهای تجارت الکترونیک
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاین
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
ت
-
تصویر برند
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
تعهد عاطفی
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
توانمند سازی
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
خ
-
خدمات اینترنتی
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
رضایت مشتریان
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
-
رضایت مشتریان
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
-
رفتار سبز
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
رفتار شهروندی سازمانی
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
رفتار مصرف کننده
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
رهبری تحول آفرین سبز
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
-
ریسک ورشکستگی
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
س
-
سایتهای فروش اینترنتی
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
ش
-
شرکتهای اینترنتی
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
-
شرکتهای تجاری
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
ع
-
عشق به برند
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
-
عملکرد برند
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
عملکرد تجاری
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی رابطهمند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایتهای فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]
-
عملکرد هتل
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
ف
-
فرهنگ سازمانی سبز
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
ق
-
قابلیت اعتماد
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
-
قصد خرید مجدد مصرف کننده
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]
ک
-
کارکنان
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
کالاهای دست دوم
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
کووید 19
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
کیفیت خدمات
بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]
م
-
محرک توزیع
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
-
محرک قیمت گذاری
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
-
محرک های بازاریابی
مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]
-
مدیریت سود
تأثیر مدیریت سود و استراتژیهای تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]
-
مزیت اقتصادی
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی رابطه بین اخلاق کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکتهای اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]
-
مصرف پایدار
بررسی اثربخشی درکشده پلتفرمهای تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درکشده مصرفکننده در پیشبینی مصرف پایدار در یک بیماری همهگیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
ن
-
نگرانیهای زیست محیطی
تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانیهای زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]
و
-
وفاداری برند
برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]
-
وفاداری به برند
بررسی تاثیر ویژگیهای پلتفرمهای کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]
-
وفاداری به برند
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]
ه
-
هتلهای جزیره کیش
تأثیر عملکرد ویژگیهای هتل بر رفتارهای بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتلهای جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
-
هویت برند
تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]