ا

  • اخلاق کاری بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

  • اخلاق کسب‌وکار بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

  • ارزش ویژه برند بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

  • ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

  • استراتژی‌های تجاری تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

  • اعتماد به برند بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

ب

  • بازاریابی اخلاقی تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

  • بازاریابی الکترونیک بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

  • بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]

  • بازاریابی رابطه‌مند بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

  • بانکداری الکترونیک بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]

  • برندسازی برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

پ

  • پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

ت

  • تصویر برند برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • تعهد عاطفی برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • توانمند سازی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

خ

  • خدمات اینترنتی بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

ر

  • رضایت مشتری بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

  • رضایت مشتریان مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

  • رضایت مشتریان بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]

  • رفتار سبز تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

  • رفتار شهروندی سازمانی نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

  • رفتار مصرف کننده برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • رهبری تحول آفرین سبز تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

  • ریسک ورشکستگی تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

س

  • سایت‎های فروش اینترنتی بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

ش

  • شرکت‌های اینترنتی بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

  • شرکت‌های تجاری تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

ع

  • عشق به برند مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

  • عملکرد برند برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • عملکرد تجاری بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی رابطه‌مند و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد تجاری سایت‌های فروش اینترنتی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 19-40]

  • عملکرد هتل تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]

ف

  • فرهنگ سازمانی سبز تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

ق

  • قابلیت اعتماد بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]

  • قصد خرید مجدد مصرف کننده تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]

ک

  • کارکنان نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

  • کالاهای دست دوم بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

  • کووید 19 بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • کیفیت خدمات بررسی کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتباط آن با رضایت مشتریان بانک تجارت استان مازندران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 78-92]

م

  • محرک توزیع مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

  • محرک قیمت گذاری مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

  • محرک های بازاریابی مدل ساختاری از نقش عشق به برند در تاثیرگذاری محرک های بازاریابی بر رضایت مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 101-118]

  • مدیریت ارتباط با مشتری نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در رابطه بین توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه شعب بانک ملی کرمان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-17]

  • مدیریت سود تأثیر مدیریت سود و استراتژی‌های تجاری بر ریسک ورشکستگی شرکت [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 58-77]

  • مزیت اقتصادی بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

  • مسئولیت اجتماعی بررسی رابطه بین اخلاق کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی شرکت‌های اینترنتی غرب استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

  • مصرف پایدار بررسی اثربخشی درک‌شده پلتفرم‌های تجارت الکترونیک بر مزیت اقتصادی درک‌شده مصرف‌کننده در پیش‌بینی مصرف پایدار در یک بیماری همه‌گیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]

ن

  • نگرانی‌های زیست محیطی تأثیر رهبری تحول آفرین سبز بر رفتار سبز با نقش میانجی فرهنگ سازمانی سبز و نگرانی‌های زیست محیطی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 93-113]

و

  • وفاداری برند برندسازی بانکهای خصوصی با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و تعهد عاطفی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 119-137]

  • وفاداری به برند بررسی تاثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های کالای دست دوم بر قصد و نیات وفاداری به برند با نقش میانجی رضایت مشتری (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 18-38]

  • وفاداری به برند بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی اعتماد و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 39-57]

ه

  • هتل‌های جزیره کیش تأثیر عملکرد ویژگی‌های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی (مورد مطالعه هتل‌های جزیره کیش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]

  • هویت برند تأثیر بازاریابی اخلاقی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با تاکید بر نقش میانجی هویت برند و ارزش ویژه مارک تجاری (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 81-100]